20. mai 2011

Status quo

Som dere sikkert vet så har jeg en "attention span" som er lik en 9-åring med ADHD. Derfor går det plutselig et par måneder mellom hvert innlegg, men jeg kan oppsummere! Jeg er dritgod på oppsummering.

Jeg har f.eks. slutta å bade i ei bøtte.


Så til den ordentlige oppsummeringa:

1. Jeg har misbrukt enorme mengder horer og narkotika.

2. Jeg har prøvd å sjekke opp noen ved å rope: "Jaså, så du har hatt deg med (navn) du!"

3. Jeg har blitt avvist av noen jeg prøvde å sjekke opp ved å rope ut deres tidligere sexpartneres navn.

4. Jeg har senket mine krav til mannfolk. (Tjukke folk er, for øyeblikket, tillatt. Så fremt de ikke for tjukke. Stygge folk er fortsatt ikke tillatt.)

5. Jeg har begynt å skrive minst 3 bøker.

6. Jeg har fått skrivesperre etter innledninga på minst 3 bøker.

7. Jeg har funnet en korrelasjon mellom senkede krav på mannfolk og økt eksentrisitet(?).

8. Jeg er fortsatt ikke ferdig med julegavene til slekta.


9. Jeg har blitt bitchslapped i trynet av ei blond dame på Familien.

10. Jeg har stått i kø.

11. Jeg har stirra intenst på posthaugen til min forrige nabo, tyrker-hora, i håp om at posten skulle åpne seg på magisk vis og avsløre innholdet.

12. Jeg har gått lei av multeyoghurt.

13. Jeg har spist minst 100 poser potetgull og forventer å dø av hjerteinfarkt hvert øyeblikk.

14. Jeg har sendt inn mobilen min til reparasjon. Igjen.

15. Jeg har antastet Jarle Bernhoft.


16. Jeg har blitt 70 år gammel.


17. Jeg har lurt Gøril til å flytte inn med meg. Ikke ennå, men snart. SNART!


18. Jeg har underholdt meg selv med fine tegninger.


19. Jeg har fått meg en bunny-suit!


20. Jeg har møtt og blitt forelska i Lissie.


21. Maya fra Montée har gjort meg tilbakestående.


WATCH OUT FOR THE BAGLADY!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar