2. februar 2011

Facebook

Nå har jeg akkurat slettet hundrevis av "venner" fra facebook. Bl.a. tapere jeg gikk på barne- og ungdomsskolen med og ymse facebookhorer som jeg såvidt har møtt. Deilig! Underholdningsverdien av de teite statusoppdateringene deres har sunket til null, så jeg ser ikke vitsen med å ha dere der lengre. Valgte også å slette folk som skriver på dialekt og folk med for mange særskrivingsfeil i samme slengen. Setninger som dette: " hehe eneste bukiken æ ikke e inpå når æ e dær" gjør at du fortjener å bli slettet! Du vet hvem du er...

Bare se på denne meldingsutvekslingen:
Som dere ser så svarte jeg ikke på den siste meldinga. Mest på grunn av at jeg ikke klarte å tolke hva det sto der. Men også ganske mye på grunn av at jeg hater småprat med folk som ikke interesserer meg. Dette er forøvrig samme person som over. Kan ikke fatte og begripe at denne personen får lov til å jobbe på en skole. 

Så til alle dere jeg har slettet; "Good riddance!"

Ja, jeg hytter med neven til deg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar