1. februar 2011

Pandababy

I lange tider har jeg ønsket meg en pandababy. Og for et par uker siden fikk jeg en av min flotte romkamerat! Dog i bamseform. Men det er kanskje like greit, tror ikke Pandababy hadde levd lenge om han hadde vært levende. Pandababy og jeg har allerede fått et flott forhold. Tror faktisk han er den eneste som elsker meg. Og mamma da, men hun har ikke noe valg og telles derfor ikke. Dette er forresten mamma, hun er ikke helt normal:

Åh! Jeg glemte nesten Hans Rotmo! Han elsker meg, som bildet helt tydelig viser. (u)heldigvis ble dette bildet tatt etter ca. 8 timer med gratis alkohol på releasefesten til Vårres Jul 2, noe som kan forklare det faktum at jeg var helt klar over at bildet ble tatt, men tydeligvis ikke klarte å se i riktig retning. Ser også at jeg har drukket så mye at jeg har fått slaglignende symptomer i trynet. Takk til Universal Music som sponset den kvelden!


Åh, Pandababy, du er den eneste for meg! Burde Pandababy ha et navn kanskje? Eller holder det med Pandababy? Hah! Hva er det jeg driver med? Er jo INGEN som gidder å kommentere uansett. Horunger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar