29. januar 2011

Frihelg

Frihelg er både det beste og det verste jeg vet om. Frihelg er bra fordi jeg slipper å jobbe, og derfor slipper jeg også å prate med min splitter nye stalker, den egyptiske "fotografen". Det dårlige er at jeg ikke har noe liv, og at jeg egentlig ikke har lyst på et heller. 

I går ble jeg bedt med på filmkveld, noe som hadde vært ganske ok hadde det ikke vært for at filmkvelden involverte ukjente mennesker. Derfor sleit jeg litt med å bestemme meg, måtte lage ei liste. Slik så den ut:  
Som du muligens skjønner så dro jeg ikke på filmkveld. I stedet ble jeg sittende hjemme og glo. Og drikke vin. Til slutt bestemte jeg meg for å dra ut en liten tur. Det var minst like fælt som jeg hadde forutsett. Pair-a-dice var full av irriterende mennesker og en ape (les: han ene i 22), så jeg gulpet i meg et glass vin og dro hjem. Vel hjemme så bestemte jeg meg for å ta bilder av meg selv. Må jo ha en hobby.


Ble vekket i sekstiden av at min romkamerat kom hjem fra hybelfylla. Det er helgas høydepunkt hittil. Fikk heldigvis ikke sove igjen etter det, så nå har jeg snart sett en hel sesong av Eureka. Jeg liker Eureka. 

La nettopp merke til at Supermann pønsker på noe, den sniken. 
..
Jeg føler meg overvåket....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar